Vannak, akik nem tulajdonítanak nagy jelentőséget a Rólunk rovatnak, holott nagyon sok potenciális vásárló nyitja meg ezt az aloldalt, hogy jobban tájékozódjon a cégről. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a bemutatkozó szöveg nagyon gyakran nem éri el a célját.
A Rólunk rovatról és annak megírásáról itt olvashat bővebben! A cég és a munkatársak bemutatása van, aki szerint nem olyan lényeges, azonban sokat elárul a vásárlók számára a cégről, a szolgáltatásokról, termékekről. Nagyon gyakran valamelyik munkatárs írja meg a bemutatkozó szöveget, így nem kell külső segítséget kérni egy szövegírótól. Viszont pont emiatt a bemutatkozó szöveg olyan amilyen, tehát látszik rajta, hogy nem profi munka. Ha a bemutatkozó szöveg legalább három-négyezer karakter, tehát elképesztően hosszú, akkor azt biztosan nem sokan olvassák el. Törekedni kell a lényegre és nem szabad túlságosan bő lére ereszteni a bemutatkozó szöveget, mert az könnyen visszariasztja a látogatókat az olvasástól. Viszont ennek ellentéte, a túl rövid szöveg sem túl jó döntés, hiszen a túlzott szűkszavúság is visszaüt.
A legjobb, ha a megírt szöveg tagolva van, nem túl rövid, de nem is túl hosszú, valamint kiderül belőle, hogy a cég mivel foglalkozik és az ügyfelek számára miért jó választás. Vannak, akik nagyon jól fogalmaznak, otthon vannak a marketing területén, így jó szövegeket tudnak írni. A többségre viszont nem ez a jellemző, így érdemes a szövegírást profikra hagyni, mint próbálkozni. Sokkal jobb, ha van egy objektív szempár, aki megnézi a honlapot és megfelelő szöveget ír. Tehát olyan személy, akinek a szövegírás a munkája. Egy igazán jó bemutatkozó szöveg által a cég forgalma is fellendülhet. Bővebb információkért érdemes ellátogatni az atpszovegiras.hu weboldalra, ahol bővebben tájékozódhat!