Milliók kezelik a közösségi médiát, köztük vállalkozók is. A legtöbb ember bele sem gondol mi mindenre érdemes odafigyelni miközben posztol. A többség a magánélete apró szeleteit osztja meg a nagyvilággal. Azonban egy vállalkozó esetében nem ez a helyzet, ők általában a profit szerzést tartják szem előtt, ezért rájuk komolyabb szabályok vonatkoznak.
A közösségi média használatáról bővebb információkért klikk ide! A közösségi média útvesztőjében könnyű elveszni. Ez viszont nem történhet meg abban az esetben, ha az ember vállalkozó, mivel a tanulópénz súlyos milliókban mérhető. Nem árt tisztában lenni vel, hogy a közösségi médiás megjelenéseket nem csak a követők figyelik, hanem a hatóságok is, márpedig, ha valaki szabályt szeg, ők nem dislike-al jutalmazzák, hanem komoly bírsággal. Vannak bizonyos szabályok, amiket be kell tartani. Például a Facebookon és az Instagramon egyértelműen fel kell tüntetni, hogy a posztot ellenszolgáltatásért teszi közzé a véleményformáló. Egy egyszerű reklám megjelölés elmaradása szankciókat von maga után, amik komoly milliókat is jelenthetnek.
Tehát a #reklám jelölés lehagyása komoly bírságot eredményezhet a szabályszegő számára! Ha nem feltétlenül van tisztában a fentebb említett szabályhoz hasonló kötelezettségekkel, akkor a legokosabb, amit tehet, hogy szakemberhez fordul. Ha pontosan tisztában van az Önre vonatkozó jogszabályokkal, akkor abba nem lehet belekötni és nem kell attól tartania, hogy esetleg jelentős bonyodalom és büntetés lesz a mulasztás eredménye. Ha biztosra akar menni, akkor inkább forduljon szakemberhez, aki nem csak a folyamatosan változó szabályozásokban tud segítséget adni, hanem az online megjelenéssel kapcsolatban is informálódhat!